Friday, May 4, 2012

Pengalaman Menulis Skrip

Saya baru menyiapkan skrip pembentangan KIK. esok saya akan bentang di hadapan pengurusan tertinggi kolej. Mini Konvensyen pada 8 Mei ini. Banyak nak kongsi, tapi saya agak keletihan mengadap skrin ni dan saya perlu iron baju untuk esok. So, layan gambar je la.




Tapi ni gambar untuk projek My Admin V2 yang telah berkubur. Betapa bersemangat saya nak bawa kumpulan saya sendiri. Tapi alhamdulillah Allah bagi saya peluang jua akhirnya walaupun bukan dengan kumpulan saya sendiri. Saya dipinjamkan seketika menjadi pembentang untuk kumpulan Gegas KMPP (unit asrama). InsyaAllah I Do The Best.

2 comments:

  1. Gud luck yea....kik lecturer xterlibat kew?time tu dorg cuti...

    ReplyDelete
  2. Kali ni group asrama pulak dipilih, kak lin fasi..so dia jelah sentiasa bersama kami..nnt dah ada png..roger aku ok, aku macam serius jer tingat kat burger bertam indah tuuuuu

    ReplyDelete