Monday, May 28, 2012

Selamat Datang Pelajar Baru Sesi 2012/2013

Pemandangan di Dataran Pelajar seawal jam 6.50 pagi. Baru 2 booth yang dibuka.

Dah ada waris yang menunggu di khemah, awalnya depa sampai. Alhamdulillah cuaca ok.


Gerai yang berada di hadapan, gerai yang paling awal buka, gerai yang nampak jual barang2 yang wajib ada pada semua pelajar baru KMPP. Suka tengok gerai ni. Fast action, fast results.

7.30 pagi saya masuk ke kaunter saya, orang lain akan berpanasan di luar saya bersejukkan di dalam air cond tapi dah tahu bakal panas ja telinga ni. Dan macam sedih la jugak...alone again kat kaunter.

Tapi tahun ni best, ada orang teman kat kaunter sampai koi 1 ptg. Best giler..ngeeee..Mekasih bebanyak kak sha..sayang akak banyak-banyak.




2 comments:

  1. Uiks...sabo yea....karenah org...

    Cewah, pndai aku nasihat....aku pown pns tinge....hehehe...

    ReplyDelete
    Replies
    1. aku mmg seorg yg penyabar gileeeerrrrrr...rrrrr

      Delete