Friday, June 17, 2011

kepadaNya kita kembali

DariNya kita datang dan kepadaNya jua kita kembali. Malam ni genap seminggu pemergian mummy kak lina. Saya sendiri masih merasai kesedihannya..apatah lagi kak lina. Hairan jugak, kenapa saya berasa sedih sangat atas pemergian mummy kak lina. Mungkin kerana kami banyak berkongsi cerita ttg ibu kami..atau mungkin jua kerana kak lina sentiasa membangkitkan semangat saya, berkongsi idea dan cerita.

Saya amat menghargai kehadiran kak lina dalam hidup saya, dan yang paling saya terharu bilamana kak lina kerap follow up perkembangan saya. Thanks for ur support. And because of that saya dapat rasakan kesedihan yang teramat. But I'm sure that she is a strong woman. teringat pulak idea kak lina suruh sambung study kat oversea..University of Liverpool..I will do my degree and she will continue with her phd.

Berat yang saya rasa, berat lagi bahu orang yang menanggungnya..Later I will give her a call..Mungkin jua saya rasa takut bilamana keadaan ini berlaku pada saya. Ibu, sihat lagi..doaku padaMu ya Allah semoga pelihara ibu daripada sebarang malapetaka dan bencana.

Doa saya jua semoga mummy kak lina ditempatkan di kalangan orang2 yang beriman..begitu jua dgn arwah ayah..amin ya rabbal alamin

No comments:

Post a Comment