Thursday, April 12, 2012

Orang memberi kita merasa, orang berbudi kita berbahasa

Sambung balik pepatah di atas. Orang memberi kita merasa, orang memberi kita merasa. Hari Selasa lepas ada orang bagi perencah yang sedaaappp.
Ramai jugak la staf KMPP yang dok sembang pasal perencah ni tapi saya tak berpeluang membeli lagi. Alhamdulillah ada orang bagi kat saya free pulak tu..hehe..So, sebagai membalas saya gorenglah keow teow pagi tadi..Tadaaaa ni lah hasilnya..

Boleh la, tapi rasanya tawar sket...kuang kuang.

Cerita pasal orang yang bagi perencah ni pada saya. Beliau salah seorang pensyarah unit Bahasa Inggeris, orang kuat ISO, orang penting untuk kaunter khas MPPB. Ada beberapa kali juga saya terlibat di bawah seliaan beliau. She is really good, meeting tak da nya berjela-jela, yang paling sempoi she is really cool, calm and peaceful dan yang sewaktu dengannya walaupun saya tahu ketika itu keadaan beliau yg mmg stress.

Setakat ni dulu lah yea posting ni...sekali lagi thanks kak sham bagi perencah yang sedap tu.

No comments:

Post a Comment